Урок "Вибір теми проєкту. Його планування. Добір ресурсів"

22.04.2020 20:24

Тема навчальних проєктів:

  1. Калькулятор на Python.
  2. Гра "Платформа" на Python.
  3. Гра хрестики-нулики на Python.
  4. Календар на Python.
  5. Гра "Теніс" на Python.
  6. Гра "Змійка" на Python.
  7. Гра "Танки" на Python.
  8. Гра "Сапер" на Python.
  9. Гра "П'ятнадцять"

Підготовка:

 наПредметно­змістовна область: інформатика.
Тип проекту: дослідницький та навчально-пізнавальний.
Мета: створити програму та дослідити залежність швидкості комп’ю-
терних розрахунків від типу числових змінних.
Ключове питання: як тип змінних впливає на швидкість комп’ютерних
розрахунків.
Тематичні питання
Які типи числових змінних існують у середовищі Lazarus?
Коли доцільно зважати на алгоритми і типи даних для зменшення
часу розрахунку (сортування, обчислень тощо)?
Форма подання результатів: 

Оформити в текстовому документі та надіслати на затвердження вчителю.

  1. План роботи над проєктом.
  2. Опис проєкту.
  3. Ресурси для виконання проєкту.